Dorinţe prin versuri


Încercarea mea  

Inima din piept îmi bate,
Când la tine mă gândesc
Şi cu grabă gându-mi fuge,
La iubita mea frumoasă
Ce m-aşteaptă seară-n fereastră!

Şi ochii de-mi închid,
Doar pe tine eu te văd
Şi de e s-adorm vreun pic,
Doar pe tine te visez...
Doar pe tine te iubesc!

Mâna-mi tremură acum
Şi cu greu încerc să-ţi scriu
Tot ceea ce-aş vrea să-ţi spun
Despre ceea ce eu simt...
Despre ceea ce eu vreau!

Ţi-aş descrie pe-ndelete
Toate simţurile mele,
Dar inima nu-mi dă pace
Căci vreau să mă destăinui
Doar ţie draga mea..!

Dar am să îţi promit ceva!
Că-n inima mea mereu vei fi
Şi eu dragostea ţi-o voi purta
Şi lumea toată are să ştie
Că te iubesc şi mă iubeşti!   

Dorinţe   

Aş vrea să zbor până la tine
Să-ţi fur un mic sărut,
Dar aripile mele negre
Au fost tăiate de-un gest...

Atunci am realizat ceva!
Am aflat că nu-ţi pasă
De-a mea iubire şi dor,
De-al meu suflet iubitor!

Mă priveai cum cad din cer,
Fără să îţi pese măcar...
N-am înţeles atunci,
Dar acum o ştiu prea bine!

Nu te condamn iubito
Că aripile mi le-ai tăiat!
Cu zâmbetul pe buze,
Spunându-mi că nu-ţi pasă...

Dar ştiu că are să vină,
O zi când tu ai să priveşti
Spre ale mele aripi
Şi regretele au să te cuprindă!

Dar atunci va fi prea târziu,
Căci eu demult voi fi plecat
În Raiul ce cândva l-am părăsit
Doar pentru tine sufletul meu!
 
Doar vise 

Toate visele tale dragi,
Toate visele mele dragi,
Adunate împreună
Sunt doar amăgiri amare!

Nu încerca a plânge,
Căci tu le-ai distrus!
Degeaba ai regrete,
Că totu-i pierdut acum!

Degeaba spui că nu-i aşa,
Căci eu o ştiu prea bine
Cum ale noastre vise
S-au spulberat în zare...

Acum e prea târziu
Ca să mai repari ceva
Căci toate visele-s pierdute
Şi nimic nu mai contează!

Fără sens

Stau în parc
Şi te privesc
Cum te-ndepărtezi
De mine încet!

N-ai spus nimic
Doar ai plecat
Supărată pe mine
Că am întârziat!

Nimic n-are sens
Căci mi-ai spus
La telefon aseară
Nu-mă-uita! 
 
Aş vrea de s-ar putea!

Aş vrea ca tu să poţi face ceva,
Să-mi înţelegi a mele gânduri,
Să poţi să simţi ce simt şi eu,
Să poţi visa cum o fac şi eu,
Să te bucuri ca şi mine,
Să împarţi numai fericire!

Dar degeaba eu tot vreau şi vreau,
Degeaba eu tot sper şi îmi doresc...
Să înţelegi, să simţi, să visezi
Şi să te bucuri ca şi mine, nu e posibil!
Căci lumea o ştie prea bine,
Că tu nu ai cu să fi ca mine!
 Bonus:

Comentarii