Lucruri interesante din si despre Terra

De mult timp am vrut sa creez aceasta tema. Doar ca, incercand sa selectez cateva clipuri si articole, mi-a fost foarte greu sa aleg pe care sa le postez... Acest lucru sa intamplat pentru ca ador sa descopar in fiecare zi lucruri minunate create de oameni sau de natura ce se regasesc, aici, pe pamant.  Iar atunci cand descopar ceva uimitor, imi place sa cercetez si sa descopar mai multe detalii despre acea lucrare ce mi-a acaparat atentia. Vreau doar sa mai mentionez faptul ca imi ador patria, impreuna cu istoria ei, pe stramosi, cat si contemporani mei, suntem unii din putinii pamanteni, care se pot mandri ca tara sa este in top 10 in mai multe domenii, fie ca este vorba despre dezvoltararile din natura sau creatii artistico-culturale ori descoperiri in ramurile stiintei. Ceea ce este important, este faptul ca tara romaneasca, a ajutat la cladirea societatii moderne, a dezvoltarii tehnogoliei, cat si la descoperirea diverselor tratamente medicale, sa nu mai mentionam faptul ca descoperirile istorice de pe teritoriul tarii noastre au uimit o intreaga lume... Dar lasand aceste lucruri deoparte, putem spune ca statele din exterior sunt minunat surprinse de puterea de creatie a mintii romanesti! Si pentru ca foarte multi oameni au incercat sa adune aceste informati legate atat despre Romania, cat si despre alte minunatii din lume, nu imi permit ca sa le stric munca, asa ca daca doriti, aruncati o privire din cand in cand la urmatoarele video-uri si articole de pe internet!


    
                  
    Bonus: 

Comentarii